Veelgestelde vragen

Heb je vragen over het plaatsen van een bestelling bij Mindscape? Hieronder vind je waarschijnlijk wel het antwoord. Word jouw vraag hieronder niet beantwoord? Neem dan gerust contact met ons op per mail of bel ons op +3120 260 02 04.

 

HOE PLAATS IK EEN BESTELLING? 

Klik het product aan waar je meer informatie over wil of dat je wil bestellen. De productpagina opent en extra informatie zoals een korte en uitgebreide omschrijving, screenshots en de tip van Tim (extra advies over de game) worden zichtbaar. Ook kan het product hier aan het winkelwagentje worden toegevoegd door het aantal te selecteren en vervolgens op de button 'AAN WINKELWAGEN TOEVOEGEN'. Rechtsboven klapt de winkelwagen met haar producten uit en kun je ervoor kiezen om af te rekenen door op de button 'AFREKENEN' te klikken. Nu dien je alle gegevens in te vullen die wij nodig hebben om jouw bestelling te verwerken en de manier aan te vinken die je wenst om te betalen. Het afrekenen geschiedt in de veilige betaalomgeving van de bekende betaalprovider Mollie. Na de betaling ontvang je op jouw opgegeven mailadres een bestelbevestiging. Zodra jouw bestelling is opgehaald door de vervoerder ontvang je hier notie van, wederom per mail. Je ontvangt dan ook de factuur. Het kan zijn dat wij achteraf contact met je opnemen om te vragen hoe jouw ervaring met Mindscape is. Het bestelproces lees je nog eens stap voor stap op de pagina 'Hulp bij bestellen'.

KAN IK MIJN BESTELLING NOG WIJZIGEN? 

Wil je je bestelling wijzigen nadat je betaald hebt? Neem dan direct contact op met onze klantenservice per mail of bel ons op +3120 260 02 04. Als je jouw bestelling voor 16:00 uur op een doordeweekse dag hebt gedaan, dienen wij de wijziging ook voor 16:00 uur te ontvangen. Als de bestelling al is verstuurd, kunnen wij helaas geen wijzigingen meer doorvoeren.

IK HEB EEN VERKEERD PRODUCT ONTVANGEN. WAT MOET IK DOEN?

Neem contact op met onze klantenservice per mail of bel ons op +3120 260 02 04. We zullen zo snel mogelijk het juiste artikel naar je toe sturen. Het artikel dat je verkeerd hebt ontvangen, mag je retour sturen naar Mindscape. Lees hier de retourvoorwaarden.

OP WELKE MANIER KAN IK BETALEN?

Mindscape maakt gebruik van de veillige betaalomgeving van Mollie. Je kunt betalen met iDeal, Creditcard (Visa, Mastercard, American Express) en in België met Mister Cash.

WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

Boven de €20,- versturen wij jouw bestelling helemaal gratis. Bij bestellingen onder de €20,- dien je de verzendkosten zelf te betalen. Deze bedragen in dit geval €1,99.

WELKE PARTIJ VERVOERT MIJN PAKKETJE?

Kleine bestellingen (1 of 2 videogames) versturen wij met PostNL. Deze gaan door de brievenbus dus hier hoef je niet voor thuis te blijven. Grotere bestellingen (LEGO Dimensions of meer dan 2 games) versturen wij met DHL en worden als pakket verstuurd. Omdat deze pakketten niet door de brievenbus kunnen, dient deze wel aan de deur aangenomen te worden. Om dit te kunnen plannen, ontvang je van ons een track & trace code om jouw bestelling te kunnen volgen.

HOE LANG DUURT HET VOORDAT IK MIJN BESTELLING IN HUIS HEB?

Bestel je op werkdagen vóór 16:00 uur? Dan ontvang je jouw bestelling de volgende dag al in huis. Bestel je na 16:00 uur? Dan duurt het een dag langer en ontvang je jouw bestelling op de tweede werkdag. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst, ontvang je op dinsdag. Wij leveren de bestellingen niet zelf maar wij werken hiervoor samen met PostNL en DHL. Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat een pakketje later aankomt dan verwacht. Wij zorgen er te allen tijde voor dat bestellingen die op werkdagen voor 16:00 uur worden geplaatst, nog dezelfde dag worden aangeboden aan de vervoerder.

KAN IK MIJN BESTELLING RETOURNEREN?

Alle bestelde producten kun je retourneren binnen 14 dagen na ontvangst van de producten. Het is erg belangrijk dat de producten aan de volgende eisen voldoen:

  • In oorspronkelijke staat, dus inclusief verzegelingen en onverbroken seal
  • De verzegelingen en de verpakkingsseal (de plastic omverpakking) dienen onbeschadigd zijn
  • Het product dient ongebruikt te zijn
  • Het product dient te worden teruggestuurd in de originele verpakking

Ook actie-artikelen en artikelen uit de opruiming kan je binnen de zichttermijn van 14 dagen retourneren.

Meer uitleg over hoe je jouw bestelling kan retourneren vind je onder Ruilen en retourneren.

NAAR WELK ADRES KAN IK MIJN PRODUCT RETOUR STUREN?

Je kunt jouw bestelling retour sturen naar:

Mindscape B.V.
Laan van Kronenburg 14
1183 AS Amstelveen

Vermeld bij de retourzending altijd jouw naam en ordernummer, zodat we weten dat jíj het bent die de bestelling retour heeft gestuurd. Alleen op die manier kunnen we de terugbetaling doen.

IK HEB EEN BESCHADIGD PRODUCT ONTVANGEN, WAT NU?

Controleer jouw bestelling altijd voor gebruik op eventuele beschadigingen of fouten. Is jouw ontvangen product beschadigd en kan je deze nu niet meer gebruiken? Maak een aantal duidelijke foto's van de beschadiging en stuur deze naar support@mindscape.nl. Samen gaan we op zoek naar een passende oplossing.

HEB IK GARANTIE OP MIJN BESTELLING?

Uiteraard. Voor alle artikelen die je online koopt bij Mindscape geldt de wettelijke garantie. De wettelijke garantie houdt in dat een product naar behoren dient te functioneren bij normaal gebruik.

HOE WORD IK TERUGBETAALD?

De wijze van terugbetaling is afhankelijk van de manier waarop je jouw product hebt afgerekend. Bij betaling via iDeal wordt het aankoopbedrag teruggestort op het bankrekeningnummer waarmee het product is betaald. Bij Creditcardbetalingen wordt het bedrag gecrediteerd. Het is mogelijk dat jouw Creditcardmaatschappij het bedrag nog even vasthoudt, maak je geen zorgen als dit een aantal dagen duurt.

WAAR STAAN DE PEGI - CIJFERS OP DE VERPAKKING VOOR?

De PEGI-systemen geven ouders en verzorgers gedetailleerde aanbevelingen over de geschiktheid van spellen voor bepaalde leeftijdsgroepen in de vorm van leeftijdslogo's en inhoudspictogrammen op de verpakking van spellen. PEGI (Pan-European Game Information) is ontwikkeld om bestaande nationale leeftijdsclassificatiesystemen te vervangen door één Europees systeem. Let op! Sommige games worden door PEGI beoordeeld met bijvoorbeeld 3+, bijvoorbeeld de Mindscape dierengames. Maar wij denken daar iets anders over. Deze spellen komen écht tot hun recht als je kan lezen bijvoorbeeld. Of als iemand je hierbij helpt. Daarom vinden wij het belangrijk om zelf een tip te geven per product, dit doet Tim voor ons.

Heb je alsnog vragen? Mail of bel ons gerust!